Opplev Kissimmee, den offisielle turistmyndigheten i Osceola County, Florida, har annonsert et nytt flerårig partnerskap med Brighton og Hove Albion.
Avtalen vil se at Experience Kissimmee blir en ermepartner på herre-, dame- og akademiskjortene denne sesongen, noe som øker synlighet og engasjement for globale kringkastingsmerker blant fansen.
Brighton er det tolvte mest sette laget på tvers av alle fem store europeiske ligaene – med et totalt TV-publikum på 195 millioner – og den omfattende medieeksponeringen som er gitt til Premier League vil bidra til å heve Experience Kissimmees profil.
Brighton og Hove Albion FC
Partnerskapet inneholder også en rekke andre fordeler og muligheter, inkludert krysskampanjer med relevante reiselivsklubbpartnere som vil maksimere oppsøkende og engasjement innen reiselivs- og sportssektoren.
Merkeskilt på stadion vil sikre synlighet for Experience Kissimmee på klubbens American Express-stadion, og fange oppmerksomheten til både hjemme- og tilreisende supportere.
«Vi er henrykte over å samarbeide med Brighton Hove Albion, en elsket engelsk klubb i Storbritannia,» sa DT Minich, president og administrerende direktør i Experience Kissimmee.
«Dette samarbeidet er spennende for oss, ettersom Storbritannia er det største langdistansemarkedet for Kissimmee. I tillegg stemmer BHAFCs publikumsprofil, som inkluderer betydelige tilhengere i Storbritannia, Canada og Brasil, perfekt med våre viktigste internasjonale markeder. Dette partnerskap gjenspeiler vår dedikasjon til å tilby eksepsjonelle reiseopplevelser og engasjere seg med fans globalt.»
Opplev Kissimmee
Partnerskapet representerer Experience Kissimmees første kombinerte klubbavtale noensinne i Premier League og Women’s Super League, og demonstrerer deres dedikasjon til inkludering og mangfold innen sport.
Albions kommersielle sjef, Russ Wood, sa: «Vi er glade for å kunngjøre et nytt treårig samarbeid med Experience Kissimmee.
«De er en spennende partner med en verdensomspennende tilstedeværelse og en vi er stolte av å jobbe med. Våre verdier og visjoner stemmer overens, og med vår betydelige tilstedeværelse allerede i USA, er det det perfekte partnerskapet.
«Vi ser frem til å promotere Kissimmee som et fantastisk feriemål for vår globale fanbase, og håper mange vil få muligheten til å oppleve et besøk.»